Na pierwszym w 2019 roku spotkaniu w ramach naszej inicjatywy, które odbyło się 28 stycznia w restauracji Grand Kredens pojawiła się Paula Tumala – fotomodelka z międzynarodowym doświadczeniem, piękna „Słowianka” Donatana i Cleo! Przy wspólnym stoliku z Paulą usiedli zwycięzcy licytacji: Marek z Łodzi oraz Damian z Ruśca (po raz drugi wygrał spotkanie z Paulą!).
Pomimo chłodu na zewnątrz, wszyscy w świetnych humorach zawitali do restauracji, aby porozmawiać o rzeczach bardziej i mniej ważnych, wymienić się opiniami, wspomnieniami z pierwszego spotkania (dotyczy Pauli i Damiana;) ), a wszystko w miłej atmosferze i przy wyśmienitych potrawach. Nie zabrakło też autografów Pauli na dyplomie oraz czasopiśmie CKM z Paulą na okładce… Podsumowując, było to kolejne udane spotkanie za nami, koniecznie zobaczcie galerię zdjęć poniżej!
Oczywiście dochód ze zwycięskich licytacji ponownie wsparł Fundację Rozwoju Kardiochirurgii im. prof. Zbigniewa Religi w Zabrzu w zakresie budowy i wdrożenia do użytku protezy serca dla dzieci RELIGA HEART ®PED, dzięki której w wielu przypadkach przeszczep serca u najmłodszych okaże się zbędny.
i
Paula Tumala – modelka i fotomodelka z wieloma sukcesami, influencerka, a od niedawna również youtuberka, słynna „Słowianka” Donatana i Cleo. Swoją działalność w modelingu rozpoczęła już jako nastolatka, ale największe boom przeżyła w 2014 roku. Od niedawna prowadzi kanał na YouTubie sygnowany swoim nazwiskiem, który z dnia na dzień skupia coraz większą liczbę odbiorców.
W 2011 roku brała udział w Wyborach Miss, a niecały rok później pracowała już przy pokazie kolekcji Calvina Kleina. Wystąpiła w teledysku zespołu Verba do utworu „Młode wilki X”. Wraz z piosenkarką Cleo pojechała na Eurowizję, co pomogło Pauli zdobyć jeszcze większą popularność.
Nie osiadając na laurach, pojawiła się w kolejnych teledyskach Cleo i Donatana – „Brać”, „Pełnia”, „Misie”, „Pali Się”, „Łowcy Gwiazd”.Niedawno do sieci trafił teledysk Stachurskiego „Szampan i truskawki” z Jej udziałem w roli głównej, który po 3 tygodniach ma już prawie milion wyświetleń.W 2015 roku rozpoczęła współpracę z firmami takimi jak Bruno Banani czy Urban City.
Paula stara się zadbać o każdy aspekt swojej działalności, nieustannie się rozwijając. Jest inspiracją dla wielu kobiet chorujących na Hashimoto i inne choroby tarczycy. Ponieważ sama cierpi na tę chorobę, postanowiła wspierać kobiety poprzez kampanię „Jak żyć z Hashimoto”. *
i
* źródło: management Pauli Tumali i własne