FAQ

Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Zapraszamy do zapoznania się z nimi, a w miarę pojawiania się kolejnych, dział ten będzie sukcesywnie poszerzany.

Pytania

  • Czy każdy może wziąć udział w licytacji?

    W licytacji dotyczącej wygrania spotkania z gwiazdą lub eventu mogą mogą wziąć udział wyłącznie osoby pełnoletnie, które spełnią formalne wymagania przedstawione w zasadach odbywania się licytacji.
  • Czy mogę licytować z dwóch różnych kont?

    Jak najbardziej istnieje taka możliwość! Wystarczy zarejestrować dwa osobne konta - wystarczy inny adres mail, pozostałe dane mogą być identyczne w przypadku obu kont. Dzięki temu każda chętna osoba może wylicytować więcej niż jedno miejsce na spotkaniu z gwiazdą lub evencie i drugie z nich przekazać komuś bliskiemu lub ... pojawić się na spotkaniu z gwiazdą samemu i porozmawiać z gwiazdą w 4 oczy:)
  • Czy mogę otrzymać fakturę na firmę?

    Tak, wystarczy poinformować o tym Organizatorów np. poprzez napisanie maila na adres biuro(at)poznajgwiazde.pl lub w odpowiedzi na mail potwierdzający wygraną w licytacji i podać dane firmy. Organizator wystawi wówczas fakturę sprzedażową.
  • Czy kliknięcie w przycisk "Weź udział w licytacji" spowoduje, że niejako "automatycznie" wezmę udział w licytacji?

    Nie! Prosimy się tego nie obawiać:) Kliknięcie w przycisk "Weź udział w licytacji" spowoduje jedynie przekierowanie zalogowanego użytkownika na specjalną podstronę, na której będzie mógł wziąć udział w aktualnej licytacji i dopiero tam zadeklarować kwotę, jaką może przeznaczyć na licytację spotkania z gwiazdą. Ważne, aby być zalogowanym; w przeciwnym wypadku nasz system poprosi o zalogowanie się.
  • W jaki sposób dowiem się o wygraniu licytacji?

    Do zwycięzców zostanie wysłany mail zawierający szczegółowe informacje o wygranej oraz sposobie dalszego postępowania w związku z wpłatą pieniędzy na konto PoznajGwiazde.pl (jeśli maila nie ma w Odebranych, należy poszukać w SPAM-ie).
  • Ile czasu mam na opłacenie wygranej licytacji?

    Zwycięzca licytacji będzie mieć 2 dni kalendarzowe na wpłatę należnej wysokości, którą wylicytował.
  • Co w przypadku, kiedy Zwycięzca licytacji nie opłaci w terminie wygranej?

    Wówczas traci on status Zwycięzcy licytacji na rzecz Licytanta, który zalicytował drugą, a w razie potrzeby kolejną pod względem wysokości kwotę w danej Licytacji.
  • Gdzie znajdę informację o tym, kto bierze udział w bieżącej licytacji?

    Taka informacja znajduje się po kliknięciu w przycisk "Dowiedz się więcej" lub "Weź udział w licytacji", dzięki czemu po przekierowaniu na jedną z ww. podstron, każdy zainteresowany pod opisem gwiazdy zobaczy listę osób biorących udział w aktualnej licytacji wraz z zadeklarowanymi kwotami.
  • Gdzie znajdują się archiwalne informacje, dotyczące mojego udziału w poprzednich licytacjach?

    Takie informacje znajdują się po zalogowaniu w zakładce "Moje konto".
  • Czy firmy mogą brać udział w licytacjach?

    W licytacjach brać mogą konkretne osoby, dlatego że to właśnie konkretna osoba powinna się pojawić na spotkaniu:) Z tego też względu jak dotąd nie ma możliwości zarejestrowania firmy.
    Jednakże możliwe jest założenie konta na osobę reprezentującą firmę i przekazanie wygranej pracownikowi firmy - np. w ramach nagrody dla najlepszego pracownika.
    Wówczas prosimy o poinformowanie Organizatorów via mail, kto z firmy będzie uczestnikiem spotkania z gwiazdą, na adres: biuro(at)poznajgwiazde.pl.
  • Zapomniałem/-am hasła do zalogowania się, co mam zrobić?

    Oto instrukcja odzyskiwania hasła w naszym serwisie:
    1. W zakładce "Zaloguj się" proszę kliknąć po lewej stronie "Zapomniałaś/-eś hasła do swojego konta? Kliknij tutaj!"
    2. Należy wprowadzić swój adres e-mail, podany w trakcie rejestracji w naszym serwisie
    3. Na ww. adres e-mail przyjdzie wiadomość z naszego serwisu z linkiem, w który należy kliknąć (jeśli maila nie ma w Odebranych, należy poszukać w SPAM-ie)
    4. Ponownie należy zajrzeć do swojej skrzynki e-mail, na którą przyjdzie mail z tymczasowym hasłem (jeśli maila nie ma w Odebranych, należy poszukać w SPAM-ie)
    5. Następnie należy wejść w zakładkę "Zaloguj się" i po lewej stronie wprowadzić adres e-mail, podany w trakcie rejestracji w naszym serwisie oraz tymczasowo wygenerowane hasło z punktu nr 4 (ważne, aby wprowadzić wszystkie znaki poprawnie, tj. duże, małe litery, cyfry, znaki specjalne i BEZ spacji (hasło można oczywiście skopiować i wkleić)
    6. Kliknąć "Zaloguj się" i gotowe!
    7. Po zalogowaniu zalecamy wejść w zakładkę "Moje konto" w prawym górnym rogu i zmienić hasło na nowe w polu "Hasło / powtórz hasło" (należy pamiętać o zasadach ustalania hasła w naszym serwisie, tj. "Hasło powinno składać się z co najmniej 8 znaków i wybranych dwóch z następujących trzech kryteriów: jednej wielkiej litery, cyfry, znaku specjalnego"
    8. Potwierdzić nowe hasło, klikając na dole podstrony "Moje konto" przycisk "Zapisz zmiany"
do góry

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Wykonanie Strony internetowe Poznań.